آرشام صباحی
کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

  

آرشام صباحی 

  آرشام صباحی متولد 1377 کلاس دوم دبیرستان فردوسی کشتی را از سنین خردسالی از باشگاه برادران شیرازی آغاز کرد و تا آخر هم به تیمش وفادار ماند . صباحی طی چندین سال کشتی توانست عناوین متعددی را برای شهرمان شوشتر بدست آورد و نام خود را در زمره ی بهترین کشتی گیران استان خوزستان ثبت نماید.

     آرشام در رده ی نونهالان بارها توانست مدال طلای کشتی خوزستان را بر گردن بیاویزد. در رده ی نوجوانان طی دوسال قهرمانی در استان بارها به مسابقات کشوری اعزام گردید که توانست کشتی های زیبایی از خود به نمایش بگزارد.به گونه ای که این امید را در دلمان ایجاد کرد که شاید بتواند در آینده پیراهن تیم ملی را بر تن کند .

     قهرمان آرشام صباحی تابستان امسال دو بار قهرمانی خوزستان و اعزام به قهرمانی و پهلوانی کشور را تجربه کرد. این نوجوان بسیجی در مسابقات کشتی نوجوانان بسیج خوستان با شایستگی هرچه تمام تر توانسته بود مدال طلای وزن 69 کیلوگرم را برتن کند. یکی از امتیازات قهرمان این بود که به خوبی دستورات کوچ را در حین کشتی اجرا می کرد و بنده این را به دیگر کشتی گیران القا می کردم که باید مانند آرشام هوشیاری خود را در حین کشتی حفظ کنید و از راهنمایی های کوچ به خوبی استفاده کنید. 

     در مسابقات پهلوانی کشور 20 و 21 شهریور ماه در تهران از اعضا تیم منتخب استان بود و کشتی های زیبایی از خود به نمایش گذاشت.بنده که بارها این کشتی گیر را کوچ کرده عرقش را در حین کشتی پاک می کردم با خوش حالی اش خوش حال و با ناراحتی اش ناراحت می شدم برایم بسیار سخت و دردآور بود که باور کنم چنین نوجوان شایسته و آینده داری از بین ما رفته و دیگر آرشام صباحی در بین ما نخواهد بود .

اینجانب از طرف خانواده شیرازی و همه ی کشتی گیران هم تمرینی آرشام صباحی در کلیه باشگاه های شوشتر به خانواده مرحوم و جامعه کشتی استان و همشهری های شوشتری این مصیبت وارده و بزرگ را تسلیت می گویم. روحش شاد و یادش گرامی باد.صلوات



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 499
بازدید کل : 106977
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page