تعطیلی باشگاه کشتی فرهنگ شهر شوشتر
کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

تعطیلی باشگاه کشتی فرهنگ شهر شوشتر به دلیل نداشتن مکان مناسب جهت تمرین

از روز دوشنبه باشگاه کشتی فرهنگ شهر شوشتر بدلیل نداشتن سالن تمرین تعطیل گردیده است. متاسفانه هیچ مسئول ورزشی تابه حال در مورد علت تعطیلی باشگاه و عدم فعالیت آن پیگیری و اقدامی ننموده است. این در حالی است که خیلی از قهرمانان و پهلوانان کنونی کشتی این شهرستان از این باشگاه می باشند.

نداشتن سالن استاندارد تمرینی مناسب در مناطق فرهنگ شهر کوی نیرو  بلوار کشاورز و 250واحدی که نیمی از جمعیت شهرستان شوشتر را شامل می شود معضلی است که تا کنون هیچ یک از مسئولین شوشتر که اکثرا غیر بومی این شهر می باشند اقدامی در جهت رفع آن انجام نداده اند.

باشگاه کشتی فرهنگ شهر از اول تابستان با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شوشتر آقای چهارلنگی به صورت موقت در نمازخانه دبیرستان شیخ جعفر واقع در کوی نیرو فعالیت می کرد که متاسفانه عصر دوشنبه با مراجعه به محل مربیان آقایان آرامی و شیرازی و کشتی گیران در کمال تعجب مشاهده نمودند که به دستور مدیر مدرسه آقای احمدی تشک کشتی و تمام وسایل باشگاه در حیاط مدرسه ریخته شده است. چند روزی است که وسایل هنوز در حیاط می باشد و هیچ جایی برای تمرین نیست.

یادآور می شود این مشکل از زمان آقای خضریان مدیریت قبلی آموزش و پرورش شهرستان شوشتر در تابستان سال 1388که سالن اصلی باشگاه کشتی را بدون در نظر گرفتن محلی دیگر جهت ساخت خانه معلم بر سر کشتی گیران و مربیان تخریب نمود تا به حال ادامه دارد.

آیا در این شهر مسئول دلسوز ورزشی نیست اهالی محترم این مناطق چرا نسبت به این کوتاهی مسئولین شهری اعتراضی نمی نمایند.چه کسی باید به فکر فرزندان این مناطق باشد.

لازم به ذکر است استادیوم تختی برای تمرین نونهالان و نوجوانان بدلیل بعد مسافت و مسیری که باید در شب تا ورزشگاه طی کنند و برگردند اصلا مناسب نیست و چه بسا خطرات بسیاری خواهد داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 462
بازدید کل : 106940
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page