افتخاری مجدد برای جامعه ورزش اندیمشک/خوزستان و کشور
کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان / بلغارستان:
مدال طلای زرین جهان بر سینه فرشاد عیسوند نشست.
افتخاری مجدد برای جامعه ورزش خوزستان  و کشور .
تنها مدال تیم ملی توسط جوان ارزنده خوزستانی بدست آمد.

مدالم را به تمام مردم ایران تقدیم می کنم.

فرشاد عیسوند محمودی افتخاری دیگر برای کشورمان و استان خوزستان توسط بدست آمد. شیر بچه اندیمشکی استان خوزستان بر سکوی قهرمانی کشتی فرنگی جوانان جهان تکیه زد.
به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، لحظاتی پیش و در کشتی فینال وزن 50 کیلوگرم رقابتهای قهرمانی جوانان جهان در شهر صوفیه کشور بلغارستان ، فرشاد عیسوند محمودی چنان مقتدرانه و با انگیزه ظاهر شد که حریف اوکراینی او که تا این مرحله کشتی گیران سرشناسی را با شکست مواجه نموده بود ، با یک خاک و اجرای دو سالتوی متوالی و دیدنی در همان ثانیه های اول هم کشتی و هم نتیجه را به فرشاد عیسوند واگذار نمود.
بنابراین گزارش عیسوند در کشتی های  نیمه نهایی و یک چهارم نهایی نیز امان حریفان خود را بریده بود و هیچکدام یارای مقابله با او را در خود نمی دیدند.
اضافه می نماید عیسوند با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان و طنین انداز نمودن سرود پرطنین جمهوری اسلامی ایران در کشور بلغارستان ، کاری بس ارزشمند را برای کشورمان انجام داد .
گزارش کامل کشتی های عیسوند:
 در وزن 50 کیلوگرم فرشاد عیسوند دلاور شایسته و ارزنده اندیمشکی استان خوزستان در دور نخست با ضربه فني مامولاتف از مولداوی را شكست داد . وی در دور دوم با نتيجه 8 بر 4 يوهار از مجارستان را مغلوب نمود. عیسوند در مرحله يك چهارم نهايي  ياسين كارداشلي از تركيه را 8 بر صفر شكست داد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت.قهرمان بلامنازع کشورمان دقایقی پیش  و در
کشتی مافبل از فینال  به مصاف ضمير دونکانایف از قرقيزستان رفت و با نتیجه 12 - 6 این کشتی گیر مقتدرانه شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت  .عیسوند در دیدار فینال الکساندر تریفونوف از اوکراین را هم مقتدرانه  و در کمتر از 30 ثانیه با نتیجه 8 بر صفر از پیش رو برداشت و بر سکوی قهرمانی جهان تک
یه زد.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page