رقابتهای عمومی کشتی آبان ماه با جایزه 140 میلیونی در تهران برگزار می شود
کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

 

رقابتهای عمومی کشتی آبان ماه با جایزه 140 میلیونی در تهران برگزار می شود/

دعوت از تمامی آزادکاران برای حضور در مسابقات
مقررات و شرایط حضور در رقابتها
جوایز نقدی برای کشتی گیران، مربیان و هیئت های برتر

 

زمان‌بندي و مقررات برگزاري مسابقات عمومي كشتي آزاد و همچنین بخشنامه توجیهی شرکت در این رقابتها از سوي حوزه مديريت تيم‌هاي ملي اعلام شد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، اين رقابت‌ها به ترتيب روزهاي 11، 12، 18 و 19 آبان ماه در سالن شهداي هفتم تير تهران برگزار مي‌شود و تمامی آزادکاران می توانند با معرفی نامه از هیئت کشتی مربوطه در این مسابقات شرکت کنند.


زمان‌بندي و مقررات برگزاري مسابقات عمومي كشتي آزاد به شرح زير است:


هنگام برگزاري مسابقات در رشته آزاد، براي اعلام نتايج، توجه كليه عوامل برگزاري مسابقه‌ها، اعم از كادر برگزاري، كميته داوران، سرپرستان، مربيان و كشتي‌گيران شركت كننده به نكات زير جلب مي‌شود:
1- برابر مقررات، برد 2 تايم از 3 وقت 2 دقيقه‌اي كشتي (تايم اول و دوم يا اول و سوم يا دوم و سوم) برنده را تعيين مي‌كند.
2- در شرايطي كه در وقت اول، كشتي‌گير دوبنده قرمز و در تايم دوم، كشتي‌گير با دوبند آبي برنده شود، برابر مقررات موجود، برنده كشتي را نتيجه وقت سوم طبق ضوابط و مقررات جاري تعيين مي‌كند.
3- در شرايطي كه در هر دو وقت 2 دقيقه‌اي اول و دوم، نتيجه كشتي صفر- صفر تمام شود هر دو كشتي‌گير از جدول مسابقات حذف (ديسكاليفه) خواهند شد. چنانچه كشتي در تايم اول صفر – صفر در تايم دوم با امتياز يك كشتي گير (آبي يا قرمز) برنده و در تايم سوم صفر – صفر شوند برنده تايم دوم برنده كشتي خواهد بود.
4- اگر در زمان 2 دقيقه‌اي اول، نتيجه كشتي صفر- صفر تمام شود، اين تايم برنده‌اي نخواهد داشت كلينچ اجرا نمي‌شود بعد از 30 ثانيه استراحت، كشتي برابر مقررات در 2 دقيقه دوم ادامه خواهد يافت در صورتيكه در دو تايم باقيمانده مساوي شوند برابر بند 5 و 6 انجام شود.
5- در صورتي كه 2 دقيقه‌ي سوم با نتيجه صفر- صفر تمام شود، كشتي‌گيري كه مجموع امتيازش در 2 وقت كشتي بيش‌تر باشد برنده‌ي كشتي خواهد بود. چنانچه هر دو كشتي‌گير در مجموع امتيازهاي سه تايم دو دقيقه‌اي نيز مساوي شوند، در چنين شرايطي برابر مقررات، قانون كلينچ اجرا خواهد شد بر اين اساس گوي تست توسط داور وسط از كيسه بيرون آورده شده و برابر مقررات، مجري كلينچ تعيين مي‌گردد.
6- امتياز طلايي: در هر شرايطي كه كشتي به تايم سوم كشيده شود با شروع مبارزه‌ي اين تايم در مدت يك دقيقه‌ي اول هر كشتي‌گير موفق به كسب اولين امتياز (يا امتيازها) شود بلافاصله مسابقه از سوي داور قطع و به نفع كشتي‌گير امتياز گيرنده اعلام رأي مي‌كند.
7- اگر در يك دقيقه‌ي اول تايم سوم امتيازي گرفته نشد كشتي در يك دقيقه دوم تا پايان وقت سوم ادامه مي‌يابد پس از پايان 2 دقيقه با شرايط مورد اشاره در بند‌هاي 1 و 3 همين ماده اعلام نتيجه خواهد شد.

 

زمان، مكان و اوزان برگزاري مسابقه عمومي كشتي در رشته آزاد:

 

11 آبان ماه 1391  - اوزان 50 و 55 كيلوگرم
12 آبان ماه 1391- اوزان 60 و 66 كيلوگرم
18 آبان ماه 1391 – اوزان 74 و 84 كيلوگرم
19 آبان ماه 1391- اوزان 96 و 120 كيلوگرم


محل برگزاري مسابقات: سالن شهداي هفتم تير

بخشنامه توجیهی و فراخوان شرکت در مسابقات عمومی کشتی آزاد و فرنگی کشور

فصل اول: شرایط فنی شرکت در مسابقه‌ها

1- حداقل سن شرکت کنندگان 17 سال – متولدان 1374 می‌باشد.

2- وزن‌های مسابقه عبارتند از: 50- 55- 60- 66- 74- 84- 96 و 120 کیلوگرم با 2 کیلوگرم ارفاق وزن.

3- وزن‌کشي، برابر مقررات، يك روز پيش از مسابقات و از ساعت 16 تا 17:30 انجام خواهد شد.
4- با توجه به آمار شركت كنندگان، حداقل و حداكثر زمان برگزاري مسابقات در يك روز از ساعت 9 صبح تا 21 مي‌باشد.

5- كشتي‌گيران متقاضي شركت، موظفند اصل مدارك زير را به مسئول برگزاري مسابقه‌ها تحويل تا مجوز وزن‌كشي را دريافت كنند:

- اصل شناسنامه يا كارت ملي.

- كارت بيمه و سلامت پزشكي معتبر در سال 1391

- معرفي‌نامه‌ي رسمي و مكتوب هيأت كشتي استان مربوطه.

6- مسابقه‌ها با شرايط جدول تك‌حذفي برگزار مي‌شود.

7- كليه‌ي كشتي‌گيران داراي شرايط بخش‌نامه، مجاز به شركت در مسابقه‌هاي رشته‌ي فرنگي و آزاد مورد اشاره هستند. از نظر تعداد شركت‌كنندگان هر شهر و استان در هر وزن، محدوديتي وجود ندارد.

فصل دوم: جوايز و امتياز‌ها

1- نفرات اول اين مسابقه‌ها در هر دو رشته‌ي فرنگي و آزاد، مجوز شركت در جام‌هاي جهان پهلوان تختي و يادگار امام (ره) را دريافت خواهند كرد.

2- به نفرات اول تا سوم هر وزن به ترتيب مبلغ 7، 5 و 2 ميليون تومان جايزه‌ي نقدي اهدا خواهد شد. لازم به يادآوري است برابر شرايط جدول فقط يك نفر به عنوان نفر سوم معرفي مي‌شود.
3- با محاسبه‌ي امتيازهاي حاصل از هشت وزن‌ كشتي آزاد يا فرنگي (به طور جداگانه) به مربيان برتر بر مبناي امتيازات كسب شده توسط شاگردانشان در كل وزن‌ها، مقام‌هاي (اول، دوم و سوم) به ترتيب مبلغ 7، 4 و 2 ميليون تومان جايزه‌ي نقدي اهدا مي‌گردد.

4- به هيأت‌هاي كشتي استان‌هايي كه بر مبناي مجموع امتيازهاي كسب شده توسط كشتي‌گيرانشان در هر دو رشته‌ي فرنگي و آزاد (به طور جداگانه) حائز رتبه‌هاي اول، دوم و سوم شوند، از طرف فدراسيون كشتي به ترتيب در هر رشته 7، 4 و 2 ميليون تومان جايزه نقدي اهدا خواهد شد. علاوه بر آن، نتايج حاصل در ارزشيابي ساليانه‌ي هيأت‌هاي كشتي ذينفع، محاسبه خوهند شد.

فصل سوم: امور مالي و هزينه‌هاي شركت در مسابقه‌ها

1- هزينه‌هاي مربوط به شركت در مسابقه‌ها مانند: هزينه‌هاي آمد و رفت، اسكان (خوابگاه) و تغذيه‌ي كليه‌ي شركت كنندگان اعم از سرپرستان، همراهان، كادرهاي فني و كشتي گيران اعزامي به عهده‌ي افراد شركت كننده است. در اين زمينه، هيچ مسئوليتي بر عهده‌ي هيأت‌هاي شهرستان‌ و استان متبوع، فدراسيون كشتي و هيأت‌هاي كشتي شهر و استان ميزبان نمي‌باشد.
هيأت‌هاي كشتي شهرستان‌ها و استان‌هاي شركت كننده در وضعيت داشتن توان مالي و تمايل، مختارند براي تأمين تمام يا بخشي از هزينه‌هاي مربوط به شركت كنندگان وابسته به خود در حد امكانات و مقررات حمايت لازم را به عمل آورند.

2- كليه‌ي هزينه‌هاي مربوط به تداركات، دبيرخانه، انتظامات و تأمين امنيت، خدمات پزشكي، جايگاه خبرنگاران و ساير خدمات لازم و ضروري برگزاري مسابقه‌هاي ياد شده به عهده ميزبان است.

3- هيأت‌هاي كشتي هر شهرستان، با هماهنگي و معرفي هيأت استان مربوط در صورت تمايل و قبول كليه‌ي هزينه‌هاي مورد اشاره در ماده 1 همين فصل با هماهنگي كميته داوران فدراسيون كشتي مي‌توانند شرايط استفاده از داوران اعزامي خود را در اين مسابقات فراهم كنند. در اين وضعيت، ميزبان هيچ‌گونه تعهدي نسبت به تأمين هزينه‌هاي داوران اعزمي استان‌ها ندارد.
فصل چهارم: ساير مقررات
1- مسئولان محترم كليه‌ي هيأت‌هاي كشتي استان‌ها موظفند ضمن آگاهي رساني لازم، كافي و بسيج تمام كشتي‌گيران زير پوشش و داراي شرايط شركت خود، آمار كلي و نسبي شركت‌كنندگان استان خود را در هر وزن و كل وزن‌هاي هشت گانه‌ي رشته‌ هاي فرنگي و آزاد بر مبناي معرفي نامه‌هاي صادر شده به تفكيك، حداكثر تا 24 ساعت بيش از روز وزن‌كشي به دبيرخانه فدراسيون كشتي اعلام فرمايند.
2- هيأت‌هاي كشتي استان‌ها، مي‌توانند با معرفي يك نماينده به فدراسيون كشتي، براي توجيه و هماهنگي امور اجرايي و فني شركت كنندگان استان‌هاي مربوطه با مسئولان و كادر اجرايي مسابقه حداكثر يك هفته پيش از زمان برگزاري مسابقات اقدام لازم به عمل آورند.
3- علاوه بر مراسم افتتاح و اختتام اين دوره از مسابقه‌ها، از طرف حوزه‌ي مديريت فني با هماهنگي انستيتو بين‌المللي كشتي، موضوع علمي و پژوهشي در زمينه‌هاي مختلف تحليل و آسيب‌شناسي وضع موجود (SOWT) فني كشتي كشور در اين رده‌ي سني و اين سطح از مسابقات و همچنين برخي فعاليت‌هاي علمبي و فرهنگي و دانش‌افزايي با برپايي نمايشگاه‌هاي جنبي كتاب، فيلم، عكس و ... سازمان‌دهي شده و نتايج حاصل مورد بهره‌برداري كارشناسي لازم قرار خواهد گرفت.
اين بخشنامه كه در چهار فصل، 17 ماده در تاريخ ..................... بنا به اعلام مديريت فني فدراسيون كشتي، براي فراخوان و برگزاري مسابقه‌هاي عمومي كشتي آزاد و فرنگي كشور در نيم سال دوم 1391 توسط كليه‌ي هيأت‌هاي كشتي استان‌ها و ديگر عوامل اجرائي مربوط، لازم‌الاجرا است.






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 461
بازدید کل : 106939
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page