آغاز برنامه های فدراسیون کشتی
کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

خطیب: برنامه های فدراسیون کشتی آغاز شده است

 

خطیب: برنامه های فدراسیون کشتی آغاز شده است
قهرمانی کشور یکی از مراحل مهم انتخابی تیم ملی است
مسابقات در رده ای سنی نونهالان برگزار می شود
تلاش می کنیم از مربیان و کشتی گیران حمایت کنیم
کسب نکردن مدال در المپیک پایان زندگی نیست




سرپرست فدراسیون کشتی گفت: با توجه به تاکید وزیر محترم ورزش و جوانان برنامه های ما برای شرکت در رقابتهای مهم پیش روآغاز شده است.
حجت اله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود:مهم اینست که برنامه های فدراسیون کشتی برای مسابقات مهم پیش رو از جمله جامهای جهانی در تهران با برنامه پیش برود.

وی تصریح کرد: پیش نویس فرآیند انتخاب تیمهای ملی کشتی  توسط حوزه مدیریت تیمهای ملی و با حضور کارشناسان مجرب از جمله مسئولان انستیتو کشتی ایران تهیه شده و در این زمینه در یک مدت زمانی نیز از علاقمندان نظرخواهی شد و در نهایت این فرآیند که می تواند یک تحول مثبت در کشتی ایران ایجاد کند، بعنوان یک سند راهبردی برای کشتی ایران به هیئت های کشتی سراسر کشور ارسال شد.

خطیب تاکید کرد: یکی از مسائل مهم پیش رو در این فرآیند بحث قهرمانی کشور است که یکی از مراحل مهم در انتخابی تیمهای ملی است و تمامی مدعیان باید در این رقابتها شرکت کنند.

خطیب افزود: در کنار این فرآیند، برنامه های سه ماهه تیمهای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سه رده ای سنی آماده است و این برنامه های را طبق تقویم پیش می بریم. در رده ای سنی جوانان تیم فرنگی در آبان ماه و در صورت موافقت شورای برون مرزی عازم یک تورنمنت بین المللی در قزاقستان می شود و در رده ای سنی بزرگسالان نیز تیم کشتی آزاد اواخر شهریورماه در رقابتهای جام الکساندر مدوید شرکت می کند.

وی تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته رقابتهای بین المللی جام شاهد در رده ای سنی جوانان با تغییر برنامه در آبان ماه برگزار می شود. ضمن اینکه مازندرانی ها نیز آذر ماه میزبان جام امامعلی حبیبی و عبداله موحد هستند.

خطیب ادامه داد: برای هر چه بهتر برگزار شدن رقابتهای بین المللی جام یادگار امام(ره) و جام جهان پهلوان تختی تاریخ های جدیدی برای این مسابقات تعیین شده و به فیلا ارسال کرده ایم که در صورت تایید نهایی در تقویم سال 2013 این رقابتها به ترتیب اوایل اسفندماه سالجاری و اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

سرپرست فدراسیون کشتی افزود: برگزاری رقابتها در رده ای سنی نونهالان نیز برای کمک به پشتوانه سازی در کشتی را در برنامه داریم و بر این اساس در حال رایزنی برای انتخاب میزبان و برگزاری این مسابقات هستیم.قرار است این مسابقات در صورت همزمان نبودن با المپیاد ایران در مهرماه برگزار شود.

وی با اشاره به نتایج تیمهای نوجوانان در رقابتهای جهانی آذربایجان گفت: آزادکاران در این مسابقات نتیجه خوبی کسب کردند ولی نتیجه فرنگی کاران باید مورد آسیب شناسی قرار گیرد ما در حد توان تلاش کردیم امکانات خوبی برای این تیمها فراهم کنیم اما با توجه به اینکه سال المپیک بود برخی موارد مورد نظر کادرفنی این تیمها محقق نشد.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 882
بازدید کل : 106473
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page