کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی آموزشگاههای کشور / همدان:
کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی آموزشگاههای کشور / همدان:
کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی آموزشگاههای کشور / همدان:
یک نشان طلا و یک برنز برای کشتی گیران خوزستانی در پایان روز دوم .
         

بنا به اعلام روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، در پایان روز دوم مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی آموزشگاههای سراسر کشور ، تیم استان خوزستان به یک نشان طلا و یک مدال برنز در کشتی فرنگی و دو عنوان هفتمی در کشتی آزاد دست یافت.

اضافه می نماید فردا صبح روز سوم و پایانی مسابقات برگزار خواهد شد .

الف = کشتی آزاد :

 

35 کیلوگرم:مهدی مولایی از امیدیه  در دور اول کشتی گیر استان یزد را شکست داد ولی در دوم مغلوب حریف مازندرانی خود شد . اما با توجه به حضور کشتی گیر مازندرانی در فینال ، مولایی  به گروه شانس مجدد راه یافت. وی در این گروه ابتدا کشتی گیر لرستان را از پیش رو برداشت ولی در دور چهارم مغلوب کشتی گیر گیلانی شد و به مقام هفتم رسید.

 

47 کیلوگرم  میلاد شایانی از امیدیه نیز در دور اول کشتی گیر هرمزگانی را شکست داد اما در دور بعد کشتی را به ورزشکار استان البرز واگذار نمود . در این وزن کشتی گیر البرزی به فینال راه یافت . بدین ترتیب شایانی به گروه شانس مجدد راه یافت . وی در دور سوم کشتی گیر استان آذربایجان غربی را شکست ولی در دور چهارم مقابل حریف مازندرانی شکست خورد و به مقام هفتم رسید ..

 

در وزن 66 کیلوگرم علی نوربخش از امیدیه در دور اول مقابل کشتی گیر آذربایجان غربی شکست خورد که با توجه به باخت کشتی گیر آذربایجان غربی در چهار نفر برتر ، نوربخش از دور مسابقات کنار رفت .

 

ب = کشتی فرنگی :

 

35 کیلوگرم عرفان طرهانی از اندیمشک در دور اول مغلوب کشتی گیر استان فارس شد ولی با توجه به اینکه کشتی گیر استان فارس در جمع چهار نفر نهایی باخت ، حذف طرهانی را نیز رقم زد. .

 

در 47 کیلوگرم رضا کبیری از اندیمشک در دور اول استراحت داشت . در دور دوم کشتی گیر فارس را مغلوب نمود . در دور سوم نیز حریف خراسان شمالی خود را از پیش رو برداشت . کبیری در کشتی ماقبل از فینال با رشادت مثال زدنی حریف قدر خود از استان سیستان و بلوچستان را شکست داد و به فینال رسید . وی در فینال هم با اقتدار نماینده استان مازندران را شکست داد و به مدال طلای ارزشمند مسابقات رسید . .

 

در وزن 66 کیلوگرم هم آرمان پاپی از اندیمشک در دور اول استراحت داشت . در دور دوم حریفی از لرستان را برد . ولی در دور سوم مغلوب کشتی گیر استان فارس شد . که با توجه به حضور این کشتی گیر در فینال ، پاپی به جدول شانس مجدد راه یافت . پاپی در گروه بازنده ها ابتدا کشتی گیر اردبیل را از پیش رو برداشت و در آخرین گام خود نیز نماینده توابع تهران را با شکست بدرقه نمود و به مدال برنز مسابقات رسید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 502
بازدید کل : 106980
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page