کشتی شوشتر در فرهنگ شهر گرفتار کم لطفی مسئولین
کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

 

باشگاه کشتی فرهنگ شهر گرفتار کم محلی مسئولین شهری شده و از اولین امکانات لازم هم محروم است. این باشگاه با داشتن سابقه درخشان در حال تعطیل شدن است. نداشتن آب سرویس های بهداشتی وسایل گرمایشی و سرمایشی حتی در حد یک پنکه مساحت 70متری حیاط .

آقای حاج اصغر آرامی و بنده کورش شیرازی در شرایط بسیار سخت با توجه به نبود ابتدایی ترین امکانات و نامساعد بودن هوا باشگاه را سرپا نگه داشته ایم. همه ی مسئولین شهری هم در جریان هستند اما متاسفانه با کوتاهی از وظیفه خود شانه خالی کرده اند و تنها سالن فعال در قسمت جدید شوشتر که نیمی از جمعیت شهر را شامل می شود را به حال نیمه تعطیلی کشانده اند. آینده دارانی چون مهدی علیجانی سید مهدی صالحی نیا همایون کرم پور کیانوش رضایی و... باید کشتی را رها کرده و در خیابان ها سرگردان شده گرفتار انواع مشکلات اخلاقی که متاسفانه امروزه در جامعه ما کم نیستند بشوند. مسئولین بدانند که باید پاسخ گوی این اهمال کاری باشند.

از هر دلسوزی که این مطلب را می خواند خواهشمندیم که به هر صورت که می تواند مشکل را به گوش مسئولین یا روزنامه ها و صداو سیما برساند مگر اینکه چاره ای اندیشیده شود.

باتشکر



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت14:38---25 دی 1391
با عرض سلام و خدا قوت به مربیان دلسوزی چون کوروش شیرازی و حاج اصغر آرامی........
من از کشتیگران این باشگاه بودم و سالهای زیادی در کنار این مربیان تمرین کردم وفن کشتی رایاد گرفتم و با تمام علاقه بر روی تشک ظاهر شدم،اما با بی توجهی مسعولین و نبودن امکانات درست مجبور شدم این باشگاه را ترک کنم.واقعأ این باشگاه کشتیگیران با استعداد و غیرتی دارد،دوست داشتم بازهم درکنار مربیان تمرین کنم اما شرایط فیزیکی بدنم اجازه نمیدهد.به امید آنروز که این باشگاه هم مورد توجه مسعولین قرار بگیرد و بچه های با غیرت شوشتر خودی نشان دهند.
کوچیک شما محمدمحمدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 462
بازدید کل : 106940
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page