کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar



 

۱۴:۵۵ ۱۳۹۱/۲/۱۷

لیگ منطقه ای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان کشور:

 

گروه بندی مسابقات مشخص شد.

خوزستان در گروه 5 تیمی قرار گرفت .



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

    جلسه هماهنگی کشتی آزاد لیگ باشگاههای منطقه ای کشور:
جلسه هماهنگی کشتی آزاد لیگ باشگاههای منطقه ای کشور:
نفت امیدیه در رده نوجوانان و راه و ترابری مسجدسلیمان در رده سنی جوانان در رقابتهای لیگ منطقه ای کشور .  
اخبار بازدید:۳۴ ۱۴:۴۶ ۱۳۹۱/۲/۱۶ نظرات:0 ادامه

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، جلسه هماهنگی مسابقات لیگ منطقه ای نوجوانان و جوانان باشگاههای کشور بعدازظهر روز پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه در محل دفتر خانه کشتی شماره یک اهواز با حضور نمایندگان باشگاههای راه و ترابری مسجدسلیمان و نفت امیدیه تشکیل گردید .

بنابراین گزارش در این جلسه که عبدالرسول ممتازان رئیس هیئت کشتی خوزستان در آن شرکت داشت ، مقرر گردید در رده سنی نوجوانان تیم کشتی آزاد نفت امیدیه و در رده سنی جوانان تیم راه و ترابری مسجدسلیمان در رقابتهای لیگ منطقه ای باشگاههای کشور که در اوائل تیرماه در استانهای مختلف کشور برگزار خواهند شد ، حضور داشته باشند .

همچنین در ابتدای جلسه علی پور نماینده راه و ترابری مسجدسلیمان و شیبانی نماینده نفت امیدیه نقطه نظرات و انتظارات باشگاههای مربوطه را اعلام نمودند که در صورتجلسه ای تمامی موارد درخواستی به تأیید اعضاء جلسه رسیده و طی نامه ای به ادارات و تیمهای ذیربط ارجاع گردید .گفتنی است تیمهای مذکور از باشگاههای سازنده در رده های سنی پایه کشتی آزاد خوزستان میباشند.

قابل ذکر است که تیم سد و نیروگاه دز اندیمشک تیمهای نوجوانان و جوانان فرنگی را جهت شرکت در مسابقات لیگ منطقه ای باشگاههای کشور تحت پوشش قرار داده است .

اضافه می نماید قرار است مسابقات انتخابی به جهت تعیین بهترین نفرات اعزامی در رده های سنی مذکور برگزار گردد که شرایط سنی و سایر مقررات آن متعاقباٌ اعلام خواهد شد .

 

 

 

 

 




تاریخ: یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

اعزام تیم های کشتی آزاد خوزستان به لیگ های منطقه ای باشگاههای کشور:
بعدازظهر فردا پنجشنبه جلسه هماهنگی با حضور نمایندگان راه و ترابری مسجدسلیمان و نفت امیدیه برگزار خواهد شد .
 
اخبار بازدید:۳۲ ۲۲:۶ ۱۳۹۱/۲/۱۳ نظرات:0 ادامه

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، جلسه هماهنگی و بررسی و چگونگی اعزام تیم های کشتی آزاد نوجوانان و جوانان خوزستان بمنظور حضور در لیگ منطقه ای باشگاههای کشور ساعت 18 فردا پنجشنبه در دفتر خانه کشتی شماره یک اهوزا تشکیل خواهد شد .
بنابراین گزارش در این جلسه که با حضور نمایندگان تام الاختیار باشگاههای راه و ترابری مسجدسلیمان و نفت امیدیه تشکیل می شود ، در مورد اعزام دو رده سنی نوجوانان و جوانان که بر خلاف سال گذشته در دو تاریخ جداگانه مسابقات آنان انجام می شود تصمیم گیری خواهد شد .
گفتنی است در کشتی فرنگی تیم های نوجوانان و جوانان خوزستان به همت اداره ورزش و جوانان و همچنین هیئت کشتی شهرستان اندیمشک و همکاری و مساعدت صمیمانه مسئولان شرکت سد و نیروگاه دز ، به مسابقات لیگ منطقه ای باشگاههای کشور اعزام خواهند شد .

 




تاریخ: یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

تاکنون حضور چهار نماینده از استان خوزستان در المپیک لندن قطعی شده است .

 

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، در پایان رقابتهای کشتی فرنگی گزینشی المپیک در وزن 84 کیلوگرم ، حبیب اله اخلاقی کشتی گیر اندیمشکی خوزستان و نفر سوم جهان و قهرمان آسیا توانست با اقتدار و شکست کلیه حریفان ، در میان 26 کشتی گیر شرکت کننده از سراسر دنیا در این وزن ، ضمن کسب مدال طلا ، سهمیه حضور در پیکارهای المپیک لندن را نیز برای کشورمان به ارمغان آورد .

تاکنون حضور سعید عبدولی و حبیب اله اخلاقی بعنوان کشتی گیر ، ایرج اسفندیاری فر بعنوان مربی و اردوان صاحب هم بعنوان داور در المپیک لندن از استان خوزستان قطعی شده است.




تاریخ: شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 331
بازدید دیروز : 267
بازدید هفته : 643
بازدید ماه : 598
بازدید کل : 107631
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page