کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

http://www.iawf.ir/images//Content/Contents/PicService/84d248a3-6f7e-415a-b4d3-514741e9b77b/IMG_3194%20copy.JPG

صبح امروز و با حضور در خانه کشتی تهران

پهلوان عباس زندی ناظر تمرینات آزادکاران

پهلوان عباس زندی صبح امروز (یکشنبه) از نزدیک ناظر تمرین آزادکاران بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، زندی که اولین مدال طلای تاریخ کشتی ایران در رقابت های جهانی 1954 توکیو را به همراه مرحوم جهانبخت توفیق در کارنامه دارد، صبح امروز با حضور در خانه کشتی شماره یک از نزدیک ناظر تمرین آزادکارانی بود که خود را برای جام تختی و رقابت های جام جهانی آماده می کنند و در پایان تمرینات به خوش و بش با مربیان و کشتی گیران پرداخت.

عباس زندی متولد سال 1310 سرمربی گری سابق تیم ملی کشتی آزاد، مدال طلای رقابت های کشتی آزاد بازی های آسیایی 1958 و سه بار پهلوانی کشور را در کارنامه خود دارد.



ارسال توسط کورش شیرازی

پس از برگزاری جلسه هیأت رئیسه اتحادیه جهانی

ارائه رنگ آمیزی جدید برای تشک کشتی

مسئولان اتحادیه جهانی در پی جایگزین کردن رنگ جدید تشک های کشتی هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، پس از برگزاری جلسه هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی در لوزان سوئیس، مسئولان اتحادیه جهانی کشتی با توجه به اینکه رنگ زرد و قرمز در پخش تلویزیونی مسابقات کشتی مشکل ایجاد می کرد تصمیم گرفتند که از رنگ آبی تیره با دایره نارنجی که در نمایش بهتر مبارزات این رشته در پخش تلویزیونی کمک خواهد کرد، در رنگ آمیزی تشک های کشتی استفاده کنند.

 




ارسال توسط کورش شیرازی

کرمانشاه میزبان رقابتهای جام جهان پهلوان تختی

 

فدراسیون کشتی در اطلاعیه ای میزبانی مسابقات کشتی بین المللی جام جهان پهلوان تختی را به کرمانشاه واگذار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به نقل از ایرنا، فدراسیون کشتی ضمن سپاسگزاری از حمایت های مردم ایران از وزرش ملی کشور، میزبانی سی و پنجمین دوره رقابت های جام تختی را به مردم کرمانشاه تقدیم نمود.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه نیز پس از قطعیت یافتن میزبانی کرمانشاه برای جام جهان پهلوان تختی گفت: این رقابت ها را به بهترین شکل ممکن میزبانی خواهیم کرد و هیچ مشکلی در برگزاری آن نداریم.

مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی قرار است طی روزهای 23 و 24 بهمن ماه امسال برای نخستین بار در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی برگزار شود و تا کنون تیم های آمریکا، آذربایجان، ژاپن، هند، چین، اوکراین، قرقیزستان، کره شمالی،گرجستان، پاکستان، بنگلادش، عراق، مصر و کاستاریکا برای حضور در این رقابت ها اعلامآمادگی کرده اند




ارسال توسط کورش شیرازی

رقابت های جام جهانی کشتی – 2015

قرعه کشی رقابت ها برگزار شد
تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران حریفان خود را شناختند
 
مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی کشتی در سال 2015 امروز (چهارشنبه 24 دی ماه) در شهر لوزان سوئیس برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی روزهای 30 بهمن و یک اسفندماه به میزبانی ایران در سالن 12 هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار می شود.

کشتی فرنگی:
 
گروه A
ایران،آذربایجان،سوئد و آلمان
گروه B
روسیه، مجارستان، ارمنستان و ترکیه

همچنین رقابت های جام جهانی کشتی آزاد  22 و 23 فروردین ماه در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد.
 
کشتی آزاد :
 
گروه A
روسیه، کوبا، آمریکا و مغولستان
 
گروه B
ایران،بلاروس، آذربایجان و ترکیه

با تصمیم اتحادیه جهانی کشتی، از امسال این رقابت ها که پیش از این با 10 تیم برتر رقابت های جهانی سال برگزار می شد با 8 تیم برگزار خواهد شد. تیم های ایران در دوره گذشته عنوان قهرمانی را داشته اند و در این دوره نیز مدعی عنوان قهرمانی هستند. مراسم قرعه کشی این رقابت ها به صورت مستقیم از یکی از شبکه های اجتماعی اینترنتی پخش شد.



ارسال توسط کورش شیرازی

مراسم گرامیداشت چهل و هفتمین سالگرد جهان پهلوان غلامرضا تختی  با حضور مسوولان، پیشکسوتان عرصه کشتی و ورزشکاران و آحاد مختلف مردم در گلزار ابن بابویه شهر ری برگزار شد.




ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page