کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی جوانان بین المللی شاهد به تعویق افتاد .

بنابراین گزارش پیشتر قرار بود این مسابقات طی روزهای 7 تا 11 اردیبهشت ماه در ماهشهر برگزار گردد .

براین اساس رقابتهای انتخابی استان که شب گذشته از طریق نمابر به شهرستانها ابلاغ گردیده بود در هر دو رشته آزاد و فرنگی  لغو و انشاءا... بر مبنای اعلام تاریخ جدید ، زمان برگزاری پیکارهای فوق تعیین و به اطلاع رسانده خواهد شد .




تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

آقای محمد سوخته زار یکی از کشتی گیران خوب شهرستان شوشتر در دوره  داوری کشتی که زمستان سال گذشته در قزوین برگزار شد شرکت نموده وموفق به دریافت دفترچه داوری درجه سه  شد . این موفقیت را به ایشان وهمه شهروندان و کشتی گیران تبریک عرض نموده آرزوی موفقیت بیشتر برای آقا محمد داریم .

آقای سوخته زار : من محمد سوخته زار متولد 1360 و کشتی گیر باشگاه بسیج فرهنگ شهر هستم با توجه به اینکه علاقه زیادی به کشتی داشته ام با تشویق مربیان خود به داوری روی آورده ام وبا تلاش فراوان وپیگیری مستمر خود ومربیانم در دوره داوری که در استان قزوین برگزار شد شرکت نموده وقبول شده ام امیدوارم بتوانم به شهر خود خدمت شایانی کنم .

از کلیه مربیان وزحمت کشان کشتی شوشتر تشکر نموده امیدوارم مسئولین وپیشکسوتان این رشته به مربیان وکشتی گیران جوان وبومی شهرمان توجه واعتماد نموده آنان راحمایت کنند.به امیدآینده ای بهتر

 




تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:محمد, سوخته زار, داور,داوری,شوشتر,
ارسال توسط کورش شیرازی

با یاد ونام خداوند بزرگ این وبلاگ را بنا می نهم تا بتوانم خدمتی دیگر به جامعه ی ورزش خصوصا کشتی داشته باشم . احساس می کنم که شایستگی های فعالان کشتی شوشتر هم مربیان وهم کشتی گیران آنچنان که بایسته وشایسته این عزیزان است ارج نهاده نمی شود. در این وبلاگ سعی می شود قهرمانی های انفرادی وتیمی ونام مربیان سازنده ی کشتی گیران ذکر شود . تلاش می کنیم اطلاع رسانی هایی در زمینه های فنی کشتی ودیگر موارد داشته باشیم باشد که مفید فایده واقع شود . ضمنا در زمینه های دیگر غیر از کشتی فعالیت خواهیم داشت . خواهشمند است در صورت امکان ما را در قسمت نظر بدهید راهنمایی کرده و قصورات ما را به بزرگواری خود ببخشید.

با تشکر مدیر وبلاگ ومربی کشتی باشگاه بسیج فرهنگ شهر کورش شیرازی




تاریخ: شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

نظرات شما دوستان

میلاد صافی قهرمان و پهلوان خوزستان و کشور

بايد بگم كه ازشنيدن اين خبر بسيار شوكه شدم وهنوز هم باورم نمي شه كه اين اتفاق افتاده باشه وچنين دوست خوبي رو از دست داده باشم .به خانواده ي ايشون وتمام دوستان آرشام وهمه ي جامعه ي كشتي شوشتر تسليت مي گم.

 

 MANDANA

حیف شد ک آرشام از دست دادیم تا زمانی ک زنده بود مایه ی افتخار بود با مرگش هم بار دیگه افتخار آفرینی کرد خودش رفت ولی یادش و اسمش تا ابد میمونه هنوز هم گرمی دستاش و خنده هاش احساس میشه امیدوارم ک روحت شاد باشه و بلاخره لحظه ی دیدار ما فرا برسه تا دوباره در کنار هم بازی کنیم و بخندیم

 

کشتی گیر

سلام

آرشام همیشه لبخند داشت. واسه کشتی خیلی زحمت کشید بهم می گفت من قهرمان جهان خواهم شد. یادش بخیر

 

امین میرزازاده پهلوان و قهرمان کشور

روحش شاد و یادش گرامیباد....

بدان ای خاک گورستان عزیزی نزد تو خفته...

 




تاریخ: جمعه 23 آبان 1388برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی




تاریخ: جمعه 3 آذر 1386برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 878
بازدید کل : 106469
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page