کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

میربیک در تمامی کشتی های خود امتیازی به رقیبان صاحب نامش نداد .
سایر کشتی گیران خوزستانی یک مقام هفتم ، دوم عنوان هشتم و یک مقام دهم به دست آوردند .
تیم باشگاه فرهنگی ورزشی نفت امیدیه نماینده استان خوزستان در مجموع به مقام یازدهم رسید.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، روز گذشته و در پایان رقابت های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور در تبریز، شایان میربیک نماینده شوشتری استان خوزستان با شایستگی و صلابت هر چه تمام تر تیم کشتی آزاد نونهالان باشگاه فرهنگی ورزشی نفت امیدیه نماینده استان خوزستان را طلایی نمود .

میربیک که پیش از این نیز سابقه قهرمانی کشور در رده سنی خردسالان را نیز در کارنامه خود داشت ، تا کسب مقام ارزشمند قهرمانی هیچ امتیازی به حریفان صاحب نام خود نداد و با اقتدار از سکوی قهرمانی وزن 59 کیلوگرم بالا رفت .

بنابراین گزارش تیم استان خوزستان در سایر اوزان یک مقام هفتم ، دو عنوان هشتم و یک مقام دهم کسب نمود و در مجموع و با کسب 21 امتیاز در جایگاه یازدهم تیمی قرار گرفت .

یادآور می شود در این دوره از مسابقات 334 کشتی گیر از 34 استان سراسر کشور شرکت نموده بود .

در ذیل کشتی گیران خوزستانی که در رتبه های اول تا دهم قرار گرفته اند ، آمده است :

59 کیلوگرم : شایان میربیک (مدال و نشلان طلا - شوشتر).

85 کیلوگرم: کیانوش رضایی (مقام هفتم - شوشتر) .

35 کیلوگرم:امین حاجت پور (مقام هشتم - امیدیه).

66 کیلوگرم: هادی مهتدی (مقام هشتم - مسجدسلیمان).

47 کیلوگرم: سیدامیررضا مشعلی(مقام دهم - امیدیه).




ارسال توسط کورش شیرازی

کشتی گیر شوشتری بر سکوی سوم کشتی آلیش بزرگسالان کشور ایستاد

علی عبدالی سوم ایران شد.

پهلوان سنگین وزن شوشتر و خوزستان با شایستگی سوم ایران شد.

 

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان بعدازظهر امروز و در پایان رقابتهای کشتی آلیش قهرمانی کشور در کردکوی استان گلستان ، علی عبدالی آلیش کار وزن 100+ کیلوگرم شهرستان شوشتر و استان خوزستان با  تلاش و شایستگی توانست مدال برنز این وزن  که تنها عنوان تیم استان خوزستان را کسب نماید .

بر این اساس در وزن 100 کیلوگرم نیز اشکان محمدحسینی از اهواز هم خوش درخشید وتوانست مقام پنجم این را به دست آورد .

یادآور می شود تیم استان خوزستان با 6 آلیش کار و یک تیم کامل در این مسابقات شرکت نموده بود .




ارسال توسط کورش شیرازی

 

رقابت های جام جهانی کشتی آزاد – کرمانشاه
ترکیب نهایی تیم ایران اعلام شد

ترکیب نهایی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در جام جهانی کرمانشاه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، ترکیب نهایی تیم ملی کشتی آزاد بنا به اعلام کادر فنی در این رقابت ها به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: حسن رحیمی و یونس سرمستی
61 کیلوگرم: بهنام احسان‌پور و مسعود اسماعیل‌پور
65 کیلوگرم: میثم نصیری و مهدی یگانه جعفری
70 کیلوگرم: مصطفی حسین‌خانی و حامد رشیدی
74 کیلوگرم: پیمان یاراحمدی و بهمن تیموری
86 کیلوگرم: حسن یزدانی و علیرضا کریمی
97 کیلوگرم: امیر محمدی و حسین شهبازی
125 کیلوگرم: کمیل قاسمی و یدالله محبی

سرمربی: محمد طلایی
مربیان: علی اکبر دودانگه - امیر توکلیان - عباس حاج کناری - احسان لشگری - یک مربی به معرفی هیئت کشتی کرمانشاه

رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در سال 2017 میلادی با حضور هشت تیم برتر دنیا روزهای 28 و 29 بهمن ماه در سالن امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می‌شود.، و تیم ایران در گروه B با کشورهای ترکیه، هند و مغولستان هم گروه است.




ارسال توسط کورش شیرازی

با اعلام فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران :
در افتخاری دیگر برای استان خوزستان ، رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان برگزار خواهد شد .
مسابقات با حضور 8 تیم برتر جهان در سال 2016 برگزار می شود .
بسیاری از قهرمانان جهان و المپیک در استان خوزستان و شهرستان آبادان به روی تشک خواهند رفت .
بیش از نیمی از ترکیب تیم کشورمان را ملی پوشان خوزستانی تشکیل می دهند .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، رقابتهای کشتی فرنگی جام جهانی طی روزهای 26 تا 27 اسفندماه سال جاری به میزبانی شهرستان آبادان برگزار می شود .

بر این اساس پیشتر نیز قرار بود میزبانی مسابقات به شهرستان اهواز سپرده شود ولی با توجه به رایزنی های فدراسیون کشتی ، سازمان منطقه آزاد کشور و منطقه آزاد اروند و با توجه به میزبانی موفق و در خور توجه شهرستان های آبادان و خرمشهر طی سالیان اخیر در مسابقات کشوری و بین المللی و پیشرفت روز افزون و چشمگیر کشتی گیران شهرستان های آبادان و کسب عناوین مختلف استانی و کشوری در هر دو رشته آزاد و فرنگی
، شهرستان آبادان پذیرای نام آوران کشتی جهان خواهد بود .




ارسال توسط کورش شیرازی

رقابت های آلیش و گراپلینگ مردان قهرمانی کشور

کسب تنها نشان برنز توسط نماینده شوشتری استان خوزستان

پهلوان بهمن عزیزی سوم ایران شد

رقابت های آلیش و گراپلینگ مردان قهرمانی کشور با قهرمانی تیم های گلستان، مازندران و کرمان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های آلیش و گرپلینگ مردان قهرمانی کشور، گرامیداشت دهه مبارک فجر، امروز (چهارشنبه) در محل خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار شد و در پایان تیم گلستان در رشته آلیش، تیم کرمان در گراپلینگ بخش GI و تیم مازندان در رشته گراپلینگ بخش NOGI مقام های نخست را به خود اختصاص دادند. در وزن 60 کیلوگرم کشتی آلیش آقای بهمن عزیزی کشتی گیر باشگاه بسیج فرهنگیان شوشتر نماینده استان خوزستان با شایستگی به مقام سوم این رقابت ها دست یافت و استان خوزستان را صاحب تنها مدال این مسابقات نمود. به امید موفقیت های بیشتر این قهرمان

تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید:



ادامه مطلب...
ارسال توسط کورش شیرازی

مربیان سازنده برتر کشتی خوزستان و کشور در رشته های مختلف معرفی شدند .
استان خوزستان با معرفی 6 مربی برتر بعنوان یکی از استانهای سازنده در کلیه رشته های تحت پوشش فدراسیون کشتی شناخته شد .

تبریک به همه شهروندان شوشتر / افتخاری دیگر برای ورزش شوشتر

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، سرانجام روز گذشته اسامی نهایی مربیان سازنده کشتی کشور از سوی فدراسیون کشتی پس از بررسی های مجدد اعلام شد که بر این اساس استان خوزستان با کسب سه عنوان نخست ، یک مقام دوم و دو عنوان سوم بعنوان یکی از استانهای سازنده و برتر کشور در کلیه رشته های کشتی تحت پوشش فدراسیون قرار گرفت .
بر این اساس در کشتی فرنگی و رده رده سنی نوجوانان فرزاد ایمانعلی زاده مربی سازنده اندیمشک و استان خوزستان در صدر قرار گرفت.

در کشتی ساحلی رده سنی نوجوانان سیدمهدی ایوبی مربی سازنده استان خوزستان و شهرستان شوشتر بعنوان سازنده ترین مربی این رده سنی شناخته شد.

در کشتی پهلوانی رده سنی نوجوانان نیز کورش شیرازی مربی سازنده شهرستان شوشتر و استان خوزستان عنوان ارزنده برترین مربی کشتی پهلوانی ایران را به دست آورد.

در کشتی فرنگی جوانان نیز نیرحسین قیطاسی مربی جوان اندیمشکی استان خوزستان در جایگاه دوم مربیان سازنده قرار گرفت .
در کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان هم مهرزاد اسفندیاری فر عنوان سوم سازنده ترین مربی در این رده سنی را در سطح کشور از آن خود نمود .
در پایان نیز حیدر ناصری مربی سازنده کشتی ساحلی بزرگسالان کشو.رمان در رده سوم کشور در کشتی ساحلی قرار گرفت .
گفتنی است این افتخار آفرینان با توجه به برنامه تقدیری که فدراسیون کشتی تدارک دیده می بایست صبح روز جمعه 25 دی ماه در خلال برگزاری رقابتهای کشتی بین المللی جام تختی بمنظور تقدیر از این زحمت کشان در ورزشگاه 12000 حضور داشته باشند .
 
بدینوسیله این افتخار را تقدیم به تمام زحمت کشان ورزش خوزستان ، شوشتر، مربیان زحمت کش کشتی شوشتر به خصوص بزرگ مرد کشتی کشور ، خوزستان و شوشتر حاج اصغر آرامی همچنین خانواده کشتی برادران شیرازی و کشتی گیران و شهروندان شوشتر می نماییم.  



ارسال توسط کورش شیرازی

کشتی آزاد بین المللی نونهالان روز جهانی کودک
شایان میربیگ و عباس بشیری به عضویت تیم ملی درآمدند .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، دو کشتی گیر خوزستانی به عضویت تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشورمان در رقابتهای بین المللی روز کودک درآمدند .
بر این اساس شایان میربیگ از شوشتر نونهال ارزنده ی کشتی آزاد شوشتر و خوزستان در وزن 47 کیلوگرم و عباس بشیری از گتوند در وزن 85 کیلوگرم توانستند با شرکت در اردوهای تیم های ملی و همچنین کسب عناوین اول تا سوم در مسابقات قهرمانی کشور مجوز حضور در این مسابقات را که طی روزهای 27 لغایت 29 آبان ماه برگزار خواهد شد ، کسب نمودند .




ارسال توسط کورش شیرازی

رقابت های كشتي آزاد قهرماني جهان- آمریکا
رده بندی انفرادی و تیمی مسابقات اعلام شد

Image result for ‫تصاویر مسابقات کشتی آمریکا‬‎

در پایان چهل و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که روزهای 16 تا 22 شهریورماه در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شد، تیم کشورمان با کسب 2 مدال نقره، 2 برنز و 48 امتیاز بعد از روسیه، برای هفتمین بار نایب قهرمان شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم کشورمان در حالی عنوان نایب قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کرد که با تیمی جوان از دل مسابقات انتخابی و دگرگون شده گام به این رقابت‌ها گذاشته بود و 6 کشتی‌گیر ایران برای نخستین بار حضور در میدان جهانی بزرگسالان را تجربه می‌کردند.

امسال تیم ایران با دو مدال نقره، دو مدال برنز و دو مقام پنجمی و کسب پنج سهمیه از مجموع شش سهمیه به کار خود پایان داد. و نسبت به سال گذشته 3 امتیاز بیشتر به دست آورد و فاصله امتیازی ایران نسبت به روسیه 4 امتیاز کاهش یافت.

* رده‌بندی انفرادی و تیمی اوزان هشت‌گانه این رقابت‌ها به شرح زیر است:
57 کیلوگرم:
1-ولادیمیر خینچگاشویلی (گرجستان) 2- حسن رحیمی (ایران) 3- ویکتور لبدوف (روسیه) و بخبایار اردنبات (مغولستان) 5- هاک جین جانگ (کره‌شمالی) و آرتاس سانا (قزاقستان)
61 کیلوگرم:
1- حاجی علی‌یف (آذربایجان) 2- نومین باتبولد (مغولستان) 3- ولادیمیر دوبوف (بلغارستان) و واسیل شوپتار (اوکراین) 5- ماساکازو کاموی (ژاپن) و باجرانگ (هند)... 18- بهنام احسان‌پور (ایران)
65 کیلوگرم:
1-فرانک چامیزو (ایتالیا) 2- اختیار نوروزوف (ازبکستان) 3- سیداحمد محمدی (ایران) و  سوسلان رامونوف (روسیه) 5- طغرل عسگروف (آذربایجان) و گانزوریک (مغولستان)
70 کیلوگرم:
1- ماگومدرسول گاجی ماگومدوف (روسیه) 2- حسن یزدانی (ایران) 3- جیمز گرین (آمریکا) و یاکوب گور (ترکیه) 5- میروسلاو کایروف (لهستان) و عظمت نوریکوف (بلاروس)
74 کیلوگرم:
1- جردن باروس (آمریکا)‌ 2- اونوربات پوروجاو (مغولستان) 3- انور گدویف (روسیه) و نارسینگ یاداو (هند) 5- علیرضا قاسمی (ایران) و زلیم خان خاجی‌یف (فرانسه)
86 کیلوگرم:
1-عبدالرشید سعداله‌یف (روسیه) 2- سلیم یاشار (ترکیه) 3- علیرضا کریمی (ایران) و ساندرو امیناشویلی (گرجستان) 5- میهایل گانف (بلغارستان) و ماگومدگاجی خاتی‌یف (آذربایجان)
97 کیلوگرم:
1-کِیل اسنایدر (آمریکا)‌ 2- عبدالسلام گادیسوف (روسیه) 3- پاولو اولینیک (اوکراین) و ختاگ گازیموف (آذربایجان) 5- عباس طحان (ایران) و الیزبار اودیکادزه (گرجستان)
125 کیلوگرم:
1- طاها آکگول (ترکیه) 2- جمال‌الدین ماگومدوف (آذربایجان) 3- بلال ماخوف (روسیه) و گنو پتریاشویلی (گرجستان) 5- لوان بریانیدزه (ارمنستان) و چولونبات جارگالسایخان (مغولستان)... 9- پرویز هادی (ایران)

* رده‌بندی تیمی رقابت‌ها به شرح زیر است:
1 -روسیه 61 امتیاز 2- ایران 48 امتیاز 3- گرجستان 42 امتیاز 4- مغولستان 41 امتیاز 5- آذربایجان 39 امتیاز 6- ترکیه 33 امتیاز 7- آمریکا 29 امتیاز 8- بلغارستان 23 امتیاز 9- اوکراین 20 امتیاز 10- هند 14 امتیاز

 




ارسال توسط کورش شیرازی

پایان کشتی آزاد خردسالان قهرمانی کشور / خرم آباد :
تیم خوزستان در مجموع با کسب یک نشان طلا ، دو برنز ، یک عنوان پنجمی و یک مقام دهم در جایگاه نهم تیمی قرار گرفت .

این موفقیت در کشتی آزاد بسیار کم نظیر بوده است .
شایان میربیگ مدال طلا ، مهدی صالحی و حجت رضایی مدال برنز کسب نمودند .
سجاد جوکار پنجم شد و کامران قنواتی به مقام دهم رسید .
       
به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، دقایقی پیش رقابتهای کشتی آزاد خردسالان قهرمانی کشور در خرم آباد به پایان رسید که بر این اساس تیم یک دست و آینده دار استان خوزستان با کسب یک مدال طلا ، دو برنز ، یک عنوان پنجمی و یک دهمی در میان 33 استان کشور و برای نخستین با در این رده سنی در جایگاه نهم تیمی قرار گرفتند .
بنابراین گزارش شایان میرببگ از شهرستان شوشتر در وزن 42 کیلوگرم با شایستگی و اقتدار به مقام قهرمانی رسید . همچنین در اوزان 35 و 38 کیلوگرم نیز مهدی صالحی و حجت رضایی هر دو از دزفول دو مدال ارزشمند برنز برای استان خوزستان به ارمغان آوردند .
بر این اساس سجاد جوکار در وزن 47 کیلوگرم گرم از امیدیه به مقام پنجم رسید و کامران قنواتی نیز در وزن 30 کیلوگرم در جایگاه دهم ایستاد .



تاریخ: شنبه 10 مرداد 1394برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

رده بندی برترین آزادکاران جهان در ماه گذشته اعلام شد.

سید احمد محمدی در صدر وزن 65 کیلوگرم

رده بندی برترین  آزادکاران جهان در ماه گذشته (میلادی) از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این رده بندی سید احمد محمدی در جایگاه نخست وزن 65 کیلوگرم، مسعود اسماعیل‌پور در وزن 61 کیلوگرم و میثم مصطفی جوکار در 86 کیلوگرم در رده دوم اوزان خود و کمیل قاسمی در رده‌ی سوم وزن 125 کیلوگرم قرار دارند.


این رده‌بندی به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: 1- یانگ کیونگ از کره شمالی 2- ویکتور لبدف از روسیه 3- اردنبات بیک بایار از مغولستان ... 5- حسن رحیمی ... 16- یونس سرمستی

61 کیلوگرم:1- الکساندر بوگومویف از روسیه 2- مسعود اسماعیل‌پور 3- خولیز بونه رودریگز از کوبا ... 9- بهنام احسان‌پور... 15- ایمان صادقی

65 کیلوگرم: 1- سیداحمد محمدی 2- ماگومد قربان علی‌اف از روسیه 3- سوسان رامونف از روسیه
70 کیلوگرم:  1- ماگومد رسول حاجی ماگومدف از روسیه 2- ماگومد مراد حاجی اف از لهستان 3- یاکوپ گور از ترکیه ...7- حسن یزدانی ... 18- سعید داداش‌پور

74 کیلوگرم: 1- جردن باروز از آمریکا 2- آنیوار گدواف از روسیه 3- دنیس سارگوش (روسیه) 4-  پیمان یاراحمدی ... 12- مرتضی رضایی

86 کیلوگرم: 1- عبدالرشید سعداله یف از روسیه 2- میثم مصطفی جوکار 3- سالاس پرز از کوبا 4- محمدحسین محمدیان .. 6- علیرضا کریمی

97 کیلوگرم: 1- ختاگ گازومواف از آذربایجان 2- عبدالسلام گادیسف از روسیه 3- شریف شریف‌اف از آذربایجان ... 7- رضا یزدانی

125 کیلوگرم: 1- طاها آکگول از ترکیه 2- آلکسی شیمارف از بلاروس 3- کمیل قاسمی ... 9- پرویز هادی 




ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 498
بازدید کل : 106976
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page