کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

 
نام شهر مسافت (کیلومتر)  
اراک 787  
اردبیل 1602  
ارومیه 1535  
اصفهان 575  
اهواز 93  
ایلام 406  
بجنورد 1730  
بندر عباس 1173  
بوشهر 510  
بیرجند 1547  
تبریز 1624  
تهران 1016  
خرم آباد 1246  
رشت 1336  
زاهدان 1677  
زنجان 1333  
ساری 1261  
سمنان 1220  
سنندج 1160  
شهرکرد 475  
شیراز 598  
قزوین 1156  
قم 872  
کرج 1053  
کرمان 1169  
کرمانشاه 1119  
گرگان 1394  
مشهد 1896  
همدان 990  
یاسوج 495  
یزد 804  
توجه : کلیه مسافتها تقریبی میباشند
منبع : سایت گوگل




تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

 

مردم قبل از مرگ حسرت چه چیزی را می خورند؟

iran-stars.com

پرستاری به نام «برونی ویر» آخرین گفته ها، آرزوهای بربادرفته و حسرت های بیماران را ابتدا در وبلاگ خود منتشر کرد. مطالب این وبلاگ چنان مورد توجه قرار گرفت که وی براساس آن کتابی نوشته است به نام «پنج پشیمانی عمده در لحظه مرگ».
«برونی ویر» در کتاب خود اشاره می کند که اکثر افراد در لحظاتی که در انتظار مرگ هستند، دید بسیار دقیق و روشنی راجع به زندگی خود و زندگی به طور کلی پیدا می کنند و کسانی که هنوز عمری برای آنها باقی مانده با توجه به این مطالب شاید بتوانند از تجارب دیگران بیاموزند.
وی می گوید که وقتی از این افراد در مورد اشتباهات، آرزوهای برباد رفته و یا موارد پشیمانی سئوال می شد اکثر آنها به موارد مشابهی اشاره می کردند.
روزنامه گاردین چاپ لندن، برمبنای گفتگو با نویسنده این کتاب فهرست پنج مورد عمده از پشیمانی در لحظه مرگ را به طور خلاصه منتشر کرده است:

 

۱- ای کاش من شهامت آن را داشتم که زندگی خود را به شکلی سپری می کردم که حقیقتا تمایل من بود و نه به شیوه ای که دیگران از من انتظار داشتند. این موضوع یکی از عمده ترین موارد پشیمانی درمیان اکثر افراد بوده است . وقتی که لحظات پایانی زندگی فرا می رسد بسیاری از افراد به خوبی درمی یابند که بخش عمده ای از آمال و آرزوهای خود را عملی نکرده اند. آنها در می یابند که دلیل مرگ آنها تا حد زیادی به تصمیم هایی که در طول زندگی گرفته اند بستگی داشته است. سلامت شاید بزرگترین منبع آزادی و آزادی انتخاب است و معمولا افراد تا زمانیکه زندگی آنها به خطر نیافتاده  قدر این نعمت را نمی دانند.

۲- ای کاش من اینقدر سخت و طولانی کار نکرده بودم. معمولا بیماران مرد از این نکته شکایت داشتند. آنها دوران کودکی فرزندان و همدهمی با همسر خود را به خاطر ساعات کار طولانی از دست داده بودند. ولی در مورد نسل قدیم که درصد کمتری از زنان شاغل بوده اند این موضوع کمتر در میان بیماران زن رایج بود. تمام مردانی که در بستر مرگ با آنها صحبت شده از سپری کردن ساعات و روزهای طولانی در محیط کار پشیمان بودند.

۳- ای کاش من شهامت بیان احساسات خود را داشتم. بسیاری از افراد درمقاطع مختلف زندگی و یا در شرایط گوناگون برای حفظ مناسبات مسالمت آمیز با دیگران از بیان صریح احساسات خود طفره می روند. به همین خاطر زندگی آنها از آن چیزی که واقعا باید باشد فاصله می گیرد و یا آنها هیچگاه آن کسی نخواهند شد که آرزو و یا توانایی آن را داشته اند. بسیاری از افراد تحت تاثیر تلخکامی و یا ناکامی های ناشی از مماشات با دیگران و محیط ، به بیماری های جدی مبتلا می شوند.

۴- ای کاش تماس با دوستان را حفظ کرده بودم. خیلی از افراد تا لحظات پایانی عمر قدر دوستان خوب و یا حفظ تماس با دوستان قدیمی را نمی دانند و معمولا در فرصت کوتاه قبل از مرگ امکان جستجو و پیدا کردن این دوستان قدیمی فراهم نیست. بسیاری از افراد چنان در زندگی خود غرق می شوند که به سادگی تماس با دوستان را فراموش کرده و یا کلا حذف می کنند. بسیاری در لحظات پایان عمر خود از اینکه برای دوستی و روابط خود ارزش کافی قایل نبوده اند دچار پشیمانی می شوند.

۵- ای کاش به خودم اجازه می دادم که شادتر باشم. این مورد از پشیمانی در کمال تعجب بسیار عمومیت دارد. بسیاری از افراد تا لحظات پایانی عمر خود متوجه نشده بودند که شاد بودن در حقیقت یک انتخاب است. بسیاری سالیان عمر خود را با تکرار عادات و الگوهای همیشگی زندگی خود طی کرده بودند. بسیاری به اصطلاح « آرامش» ناشی از تکرار الگو و عادات همیشگی را بر تغییر ترجیح داده بودند. و این هراس از تغییر هم جنبه های فیزیکی و هم جنبه های احساسی و عاطفی زندگی را شامل می شود.

روزنامه «گاردین» در پایان این فهرست خلاصه از پنج مورد پشیمانی بزرگ در لحظات پایانی زندگی، از خوانندگان خود می خواهد تا عمده ترین مورد پشیمانی خود را بازگو کرده و بگویند برای تغییر روند زندگی و پرهیز از پشیمانی های بزرگ در آخر راه، چه تدبیر و چه تغییری را در نظر خواهند گرفت.

 

 

 




تاریخ: دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

iran-stars.com

جوانی با چاقو وارد مسجد شد و گفت :
بین شما کسی هست که مسلمان باشد ؟


همه با ترس و تعجب به هم نگاه کردند و سکوت در مسجد حکمفرما شد ، بالاخره پیرمردی با ریش سفید از جا برخواست و گفت :


آری من مسلمانم


جوان به پیرمرد نگاهی کرد و گفت با من بیا ، پیرمرد بدنبال جوان براه افتاد و با هم چند قدمی از مسجد دور شدند ، جوان با اشاره به گله گوسفندان به پیرمرد گفت که میخواهد تمام آنها را قربانی کند و بین فقرا پخش کند و به کمک احتیاج دارد ، پیرمرد و جوان مشغول قربانی کردن گوسفندان شدند و پس از مدتی پیرمرد خسته شد و به جوان گفت که به مسجد بازگردد و شخص دیگری را برای کمک با خود بیاورد.


جوان با چاقوی خون آلود به مسجد بازگشت و باز پرسید :
آیا مسلمان دیگری در بین شما هست ؟


افراد حاضر در مسجد که گمان کردند جوان پیرمرد را بقتل رسانده نگاهشان را به پیش نماز مسجد دوختند ، پیش نماز رو به جمعیت کرد و گفت :
چرا نگاه میکنید ، به عیسی مسیح قسم که با چند رکعت نماز خواندن کسی مسلمان نمیشود !!!

 

 
منبع :ایران استارز




تاریخ: دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

 

کبوتر شکسته پر

 

پرستوی مهاجرم ̨   چرا ز لانه می روی                                اگر زلانه می روی چرا شبانه می روی

قرار من ̨   شکیب من ̨   مهاجرغریب من                              فدای غربتت شوم که مخفیانه می روی

حیات جان امید دل علی بود زتو خجل                               که با کبودی بدن زتازیانه می روی

کبوتر شکسته پر مرا به همرهت ببر                                    چرا بدون جفت خود ز آشیانه می روی

فتاده بر دلم شرر که تو در این دل سحر                        زهمسرت غریب تر برون زخانه می روی

همای بی ترانه ام چرا ز آشیانه ام                                  به کوی بی نشان خود پر از نشانه می روی

 

 




تاریخ: یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی


این حرکات نیاز به هیچ وسیله خاصی ندارند و با مقامت عضلات در برابر وزن بدن انجام میشوند. البته در صورت وجود بارفیکس دمبل, و هالتر میتوان به تنوع بسیاری در این حرکات رسید. این تمرینات را هر کس میتواند به راحتی بدون توجه به میزان آمادگی جسمانی در منزل ,محل کار,مسافرت و... انجام دهد. بسیاری از این حرکات در برنامه های بدنسازان حرفه ای در باشگاه نیز گنجانده میشوند. این تمرینات مزایای زیادی دارند. برای همه اعم از زن یا مرد قابل اجراست. افرادی که از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار نیستند با انجام این حرکات در منزل بدون نیاز به دستگاه و وزنه و دمبل و هالتر میتوانند به سطح خوبی از آمادگی و قدرت عضلانی در تمام گروههای عضلانی بدن برسند, یا افرادی که به جهت مشغله کاری و نداشتن وقت ( یا حتی حوصله) نمیتوانند در باشگاه تمرین کنند. حتی بدنسازان حرفه ای که برای مدتی بنا به دلایلی مثل مسافرت به باشگاه دسترسی ندارند میتوانند با انجام این تمرینات سطح آمادگی بدنی خود را به صورت نسبی حفظ کنند. با ترکیب این حرکات یا تغییر آنها ( مثلا تغییر موقعیت دستها در حرکت شنا سویدی) میتوان با انجام سوپر ست یا افزایش تعداد تکرار ها فشار وارد به عضله را بیشتر کرد. در صورت در دسترس بودن دمبل و هالتر میتوان به تنوع این حرکات افزود. با وجود مزایای زیاد تمرین در باشگاه به هر حال انجام این حرکات و تمرینات بدون وزنه به همه کسانی که به هر دلیل در باشگاه تمرین نمیکنند توصیه میشود. در انجام این تمرینات به نکات زیر توجه کنید:



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:بدن سازیدرمنزل,کشتی ,شوشتر,,
ارسال توسط کورش شیرازی


خانم ها و آقایون زیادی هستند که قصد آب شدن چربی های شکم و پهلو و یا عضله ای شدن آن دارند . دوستان باید توجه داشته باشند که برای آب شدن چربی ها این تمرینات نوعی محرک هستند و شکم را به چربی سوزی تحریک می کنند ؛ لذا باید به این نکته توجه کرد که اصل چربی سوزی یا ساختن عضله به تغذیه مربوط می شود.قبل از انجام تمرینات زیر توصیه میشود 7 تا 10 دقیقه بدنتون را با تمرینات کششی گرم کنید و ده دقیقه هم به انجام تمرینات هوازی مثل دوچرخه زدن و طناب زدن بپردازید .

دراز و نشست روی سطح شیب دار


توضیحات:
در صورتی که چربی ندارید این حرکت را جهت عضله سازی با وزنه انجام دهید.

شکم خلبانی به صورت پاصاف و پاجمع

توضیحات:
توان
تا حد توان این حرکت را با پای صاف اجرا نموده و سپس به صورت پا جمع ادامه دهید تا به مرز نا توانی برسید. در صورت توان می توانید به جای این حرکت از حرکت بارفیکس آویزان استفده کنید .

دراز کشیدن روی میز مسطح و بالا و پایین آوردن پاها


توضیحات:
جفت پاها با هم بالا و پایین می رود سعی کنید پاها صاف باشد و خم نشود

حرکت شکم با صفحه


با انتخاب یک صفحه مناسب آن را روبه روی سینه نگه دارید به طوری که دست ها صاف باشد و سپس به سمت چپ و راست در یک خط افقی حرکت دهید . بدن را از قسمت پهلو حرکت دهید .

حرکت پهلو با چوب به صورت ایستاده و خم

هر کدام بالای 60 تکرار
این حرکتا بهتره تا ناتوانی اجرا کنید
3ست ها 30 یا بیشتر تکرار حرکت 3تعداد ست ها 3ست ها 15 تکرارحرکت 3ست ها 20تکرار حرکت 2ست ها سعی کنید استراحت بین ست ها بیشتر از ۴۵ ثانیه نشود .

 

منبع : بولتین




تاریخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page