کشتی شوشتر
wrestlingshoushtar

 
                     

مسابقات انتخابی کشتی آزاد جوانان استان خوزستان جام شاهد در تیر ماه برگزار خواهد شد . این مسابقات در تاریخ 1391/4/12 به میزبانی شهرستان گتوند خواهد بود .




تاریخ: سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر یک دوره مسابقه دوستانه بین کشتی گیران آزاد کار باشگاه بسیج فرهنگ شهر شوشتر و تیم کشتی مسجدسلیمان به میزبانی باشگاه بسیج فرهنگ شهر در شوشتر برگزار می گردد.

یاد آور می شود این مسابقه در روز جمعه  1391/3/5 صبح در سالن شهید قصاب نژاد برگزار خواهد شد




تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

 از سوی جامعه ورزش :
از سوی جامعه ورزش :
تسلیت به رئیس هیأت کشتی خوزستان .
         

با خبر شدیم عبدالرسول ممتازان رئیس هیأت کشتی خوزستان در غم از دست دادن عموی گرامیشان به سوگ نشسته است.

اینجانب به نمایندگی از سوی جامعه ورزشی کشتی شوشتر این ضایعه را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز از دست رفته طلب آمرزش و مغفرت می نماید.

  

 

 

 




تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان انتخابی خوزستان / اهواز :
کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان انتخابی خوزستان / اهواز :
نوجوانان خوزستانی باهم به رقابت خواهند پرداخت .
         

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، رقابتهای  کشتی آزاد و فرنگی انتخابی نوجوانان خوزستان بمنظور حضور در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی لیگ منطقه ای باشگاههای کشور در تاریخهای مشروحه ذیل و با شرایط سنی سال جدید اعلام شد .

1-مسابقات کشتی آزاد نوجوانان طی روزهای 24 و 25 خرداد ماه در خانه کشتی شماره یک اهواز .

2-مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان طی روزهای 25 و 26 خرداد ماه در خانه کشتی شماره یک اهواز .

گفتنی است تاریخ رقابتها در رده سنی جوانان نیز متعاقباٌ اعلام خواهد شد .

 




تاریخ: پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

حاج اصغر آرامی پیشکسوت و یکی از پایه های اصلی کشتی شوشتر است که مربیان فعال و سازنده کشتی شهرمان در حال حاضر شاگردان ایشان هستند .نقش حاجی  در توسعه کشتی این شهر قابل کتمان نمی باشد و همه کشتی این شهر را با ایشان می شناسند .آرامی بزرگ به درخواست ما از کشتی شوشتر از بدو تاسیس تا به حال می گوید :



ادامه مطلب...
ارسال توسط کورش شیرازی

مسابقات انتخابی کشتی بسیج نوجوانان وجوانان شوشتر که پنجشنبه عصر  1391/2/21 در سالن شهید قصاب نژاد بین باشگاه های شهرستان شوشتر برگزار گردید با شناخت کشتی گیران منتخب به کار خود پایان داد که به شرح زیر می باشد.

50کیلوگرم نوجوانان عیدی پور

54 کیلوگرم نوجوانان علی بوستانی

60 کیلوگرم جوانان بهمن عزیزی

66 کیلوگرم جوانان علی عوض پور

74 کیلوگرم جوانان میلاد علیجانی

84 کیلوگرم جوانان صادق منجزی

96 کیلوگرم جوانان محمد حسین علیدادی

120 کیلوگرم جوانان آرمین بهرامی

یادآور می شوم که مسابقات انتخابی استان در روزهای 18و19خردادماه در شهرستان دزفول برگزار می گردد.




ارسال توسط کورش شیرازی

    اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان :
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان :
مجتبی مرادی در یک قدمی ملی پوش شدن.
         

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، فدراسیون کشتی با ارسال نمابری زمان تشکیل اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان را اعلام نمود که بر این اساس مجتبی مرادی تنها نماینده استان خوزستان از شهرستان دزفول به این اردو که از صبح روز 29 اردیبهشت ماه در محل خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار خواهد شد ، دعوت گردیده است.

بنابراین گزارش این اردو که تا پایان روز دهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت ، مجتبی مرادی در وزن 120 کیلوگرم این شانس را دارد که با کسب آمادگی بیشتر در ترکیب ثابت تیم ملی بمنظور شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی قرار گیرد. 

 

 

 

 




تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

 

باشگاه کشتی بسیج فرهنگ شهر با سابقه ی 18 ساله وکسب عناوین مختلف استانی و کشوری انفرادی وتیمی آیا شایسته ی این همه کم لطفی مسئولین است که در شرایط اینچنین باشد .

حاج اصغر آرامی مربی وپیشکسوت کشتی و نایب رییس هییت کشتی شهرستان شوشتر بنیانگذار و مسئول این باشگاه بوده وهست . ایشان مربی خیلی از بزرگان کشتی ومربیان کنونی  و فعال شهرمان است . همه ی قهرمانان کشتی حاضر در رده های مختلف سنی دست پرورده های شاگردان این مربی وپیشکسوت بزرگ هستند. او با وجود کم لطفی های برخی مسئولین شهری در حاشیه قرار گرفته اما با گرفتاریهای زیاد باشگاه را فعال نگه داشته است .

هم اکنون این باشگاه در خطر تعطیلی قرار دارد چون فضای تمرینی ندارد همه ی مناطق فرهنگ شهر - کوی نیرو - 250 واحدی - بلوار کشاورز یک سالن تمرین ندارد . مگر می شود نصف جمعیت شوشتر یک سالن تمرین نداشته باشد . چه کسی پاسخ گوی این کوتاهی بزرگ است .مگر نه اینکه بیشتر آمار جرم وجنایت در این مناطق شهرمان است .

مکان باشگاه در خیابان جوادالائمه جنب مسجد امام حسین در پایگاه شهید عسگری بوده ودر شرایط بدون آب - سرویس های بهداشتی - حیاط و مساحت 70متر به سختی ادامه کار می دهد .قهرمانان شناخته شده ای همچون پهلوان سجاد نعمتی - میلاد صافی - صادق منجزی- مهدی علیجانی - همایون کرم پور - بهمن عزیزی - علی بوستانی - ایمان آرامی -محمد سوخته زار و...... درحال حاضر مشغول تمرین هستند و قهرمانان زیادی همچون محمد فرجی - ابوالفضل اصغر پور- فرید مددی - محمد آقایی- حسن محمدی و..... بدلیل کمبود جا ومکان ثابت کشتی را رها کرده اند.

از مسئولین و دلسوزان ورزش خواهشمندیم به مکان این باشگاه سری زده واز نزدیک شرایط تاسف بار ورزشمان را ببینند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط کورش شیرازی

متاسفانه با گذشت دو ماه از ارسال تقویم ورزشی سال 1391 به ادارات ورزش و جوانان شوشتر از طرف هییت کشتی خوزستان هنوز مربیان هییت کشتی شهرستان شوشتر در جریان جزییات این تقویم وزمان مسابقات قرار نگرفته اند.

این تقویم که در تاریخ 90/12/27 ازسوی هییت کشتی خوزستان بر اساس برنامه های فدراسیون کشتی ، تهیه و تدوین شده مسابقات قهرمانی و انتخابی استان ، لیگ باشگاههای استان ،  لیگ منطقه ای و دسته اول کشور ، سمینارها و برنامه های فرهنگی فدراسیون کشتی ،مسابقات قهرمانی کشور ، بین المللی ، آسیایی ، جهانی و المپیک و همچنین کلاسهای آموزشی داوری و مربیگری و غیره را شامل می شود .

در تاریخ 91/2/7 آقای سید مهدی ایوبی رییس هییت کشتی شهرستان شوشتر گردیده است . متاسفانه تا کنون هیچ جلسه ای جهت هماهنگی مربیان هییت کشتی در این شهر برقرار نگردیده است .آیا نباید مربیان وکشتی گیران در جریان تاریخ مسابقات قرار گرفته تا بتوانند برنامه های تمرینی خود را بر اساس تقویم تنظیم کنند .این عدم اطلاع رسانی و ناهماهنگی نمی تواند به افت کشتی و عدم نتیجه گیری انفرادی وتیمی کشتی شوشتر منجر شود.آیا زمانی می رسد که همه مسئولین شهرستان شوشتر بخاطر رشد ورزش شوشتر خصوصا کشتی که زمانی یکی از قطب های اصلی استان و کشور بوده آستین همت بالا زده و با حسن نیت خدمت رسانی کنند.

این امر محقق نمی شود مگر اینکه مسئولین ورزشی ودیگر ارگانها بدون هر گونه تعصب خاص به فکر رشد وتعالی ورزش این شهر باشند.

 

 




تاریخ: جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی

اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان :

سروش ژدوار و جمال عبادی به اردو دعوت شدند .

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط کورش شیرازی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 173
بازدید دیروز : 347
بازدید هفته : 520
بازدید ماه : 2807
بازدید کل : 109840
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


Up Page